24 marca

by

24 marca pomimo bardzo brzydkiej pogody przybyły do nas ze swoimi pociechami mamy-12, babcie-2 i 2 opiekunki. Wprawdzie miałyśmy rozmawiać na temat wyjazdów wakacyjnych, ale pojawiły się zupełnie inne sprawy.  Z tego co widzę mamy mają ogromną potrzebę pogadania między sobą. Czasami mam wrażenie, że gdyby nie marudzące pod koniec spotkania dzieci, to byśmy mogły tak przesiedzieć jeszcze parę godzin.
Dzisiaj był bardzo widoczny brak samochodzików dla chłopców. Dlatego apeluję, jeżeli ktoś w domu ma zbędne pojazdy lub ich ilość jest zbyt duża proszę o przyniesienie. Uzgodniłyśmy między sobą, żeby jednak starsze dzieci przynosiły1 zabawkę ze sobą, tak,aby w razie potrzeby można było wynegocjować zamianę. Miałyśmy dzisiaj trochę płaczu i sprzeczek.
Poza tym opowiedziałam o mojej wizji klubu, o naszych planach i projektach. Zaapelowałam do mam, aby bardziej uczestniczyły w organizacji, bo my nie spotykamy się tylko w klubiku we wtorki, ale dodatkowo pracujemy i spotykamy się w celu polepszenia sytuacji wszystkich mam. Na forum, na naszej stronie i klubie będzie można już zapoznać się z tym wszystkim.
Dziękuję z przybycie i przypominam, że za tydzień chusty, już na większej sali. Joanna

Fotorelacja autorstwa Mileny Dębek

p3240050

Opowieści  Joanny niektórzy

p3240057

słuchali bardzo uważnie

p3240053

inni woleli poplotkować

p3240051

albo po prostu się pobawić.



