Spotkanie Porozumienia Mazowieckich Klubów Mam

by

Spotkanie Porozumienia Mazowieckich Klubów Mam

Dnia 15 maja 2009 w Fundacji „Sto Pociech”

Ustalenia przyjęte podczas spotkania:

1. Dnia 5-6 czerwca w siedzibie „Sto Pociech” odbędzie się ogólnopolskie spotkanie mam

2. Każdy z klubów mam obecnych na spotkaniu powinien przedstawić prezentacje klubów (kartka A4 max). Szablon zostanie przesłany przez Joasię Leszczyńską do 22 maja, na wypełnienie szablonu mamy tydzień czyli do 29 maja prezentacje powinny być wypełnione

3. Fundacja „Sto pociech” zawiązała koalicję z Fundacją Dzieci Niczyje

4. Dnia 26 czerwca w godzinach 10-13 w siedzibie „Stu Pociech”odbędzie się spotkanie zamykające rok kalendarzowy PMKM

5. Centrum Rozwoju Dziecka „Bajkolandia” na Bemowie oferuje klubom mam sale na spotkania mamowe

6. Pomysł na spotkanie wszystkich warszawskich klubów do przedyskutowania we wrześniu lub w październiku

7. Propozycja spotkań sztabowych co miesiąc (bez dzieci)

8. Propozycja spotkań towarzyskich co dwa tygodnie (z dziećmi)

9. Pod koniec spotkania nastąpiły prezentacje przedstawione przez działaczki klubów odnośnie ich oczekiwań i planów na działalność w klubach po wakacjach

Joanna Wieczorek  Klub Mam na Ursynowie


