Projekt „Mam dzieci i mam pracę”- rekrutacja do 26.03

by

Fundacja MANZANA wraz z Warszawskim Centrum Kobiet rozpoczęła realizację projektu „Mam dzieci i mam pracę”.

Projekt skierowany jest do Kobiet-Mam, które chcą zmienić swoją sytuacje i pragną wrócić do pracy.

W załączniku na naszej stronie jest  „Zaproszenie do projektu” oraz „formularz zgłoszeniowy”.

__________________________________________

Uczestniczki projektu wezmą udział w bezpłatnych:
•    Warsztatach psychologicznych
•    Indywidualnym doradztwie zawodowym
•    Szkoleniach zawodowych dopasowanych do indywidualnych potrzeb
•    Szkoleniach z Aktywnego Poszukiwania Pracy (APP)
Dodatkowo proponujemy grupy wsparcia, psychoterapię (dla wybranych osób) oraz warsztaty dla Partnerów oraz szkolenia z autokreacji i wizażu.

Czas trwania projektu: kwiecień-wrzesień 2010 r.

Miejsce: Warszawa

REKRUTACJA trwa do 26 marca 2010r.

Zgłoszenia do projektu przyjmujemy:

– drogą elektroniczną – prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeń (w załączniku) i przesłanie na adres e-mail:

centrum@centrumkobiet.edu.pl (Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. z dopiskiem „Mam dzieci i mam pracę”).

– osobiście w biurze Partnera projektu:

Warszawskie Centrum Kobiet
ul. Z. Nałkowskiej 11, Warszawa (Bielany)

Dodatkowe informacje na stronie www:

www.manzana.org.pl/mam-dzieci-i-mam-prace


