26.10 -„Barwy życia” TVP 2

by

26. 10 – „Barwy życia” TVP 2

Zachęcam Was do oglądania w ten wtorek, o godz.: 20.40, na drugim programie,  reportażu o Joannie Leszczyńskiej – Kudłąciak, założycielce naszego Klubu.
O czym będzie?  – zobaczcie sami🙂
To tylko 15 min.

Dla osób, które nie znają tego programu podaję informację o nim:
„Barwy życia” – cykl reportaży łączący dwa światy: fikcyjny wykreowany w serialu „Barwy Szczęścia”, oraz prawdziwy znany z magazynów reporterskich. Bohaterowie są realni. Dramaty, o których opowiadają i emocje, które im towarzyszą, dzieją się w rzeczywistym świecie. Gospodarzami programu są aktorzy serialu, którzy wraz z bohaterami lub ekspertami szukają rozwiązań problemów, które są udziałem bohaterów reportaży, podpowiadają, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach oraz informują, do kogo zwracać się po pomoc.

Odpowiedzi: 5 to “26.10 -„Barwy życia” TVP 2”

  1. Gratuluje Says:

    Gratuluje oglądam. Super. Cieszę się że to właśnie tu jesteście dziewczyny. Że takie fajne miejsce powstało i że mój synek ma możliwość spotykania się z dzieciaczkami.🙂. Joasiu jesteś wielka. Podziwiam cię.

  2. Mariola Says:

    Oglądałam wczoraj Barwy życia.
    Widzę,że Klub jest bardzo fajny.
    Ja mając trójke dzieci czasem nie mam kiedy wybrac się do Was, chociaż bardzo mam ochotę.

    Gratuluję pomysłu:-)

  3. Kaśka Says:

    Joanna gratuluję świetnej rodzinki! Jestem pełna podziwu, że mając tak liczna rodzinę znajdujesz czas na dodatkową działalność i w dodatko jesteś pełna enargii i zadowolona z życia. Oby więcej było takich kobiet, takich mam😉 Do zobaczenia na kolejnym spotkaniu jak tylko mój Szkrab pozbędzie się kataru😉

  4. Alicja Says:

    a może jakiś link jest :)?

  5. paskowka Says:

    Zalinkujcie coś plis. Bo oczywiscie nie oglądałam:(

Możliwość komentowania jest wyłączona.


